Sajtó- és médiakapcsolatok
Szerintünk még mindig a médiakapcsolatok adják a látható PR tevékenység gerincét. A sajtótevékenység során segítünk a cégnek láthatóbbá válni az országos vagy szakma specifikus sajtóban egyaránt.
Ahhoz, hogy egy cég sikeresen bekerüljön a sajtóba, olyan témákat kell azonosítania, amelyek relevánsak a közönség számára, és amelyekkel értéket tud nyújtani az iparági diskurzushoz. Az egyedi és érdekes történetek, az iparági szakértelem, valamint az innovációk és társadalmi szerepvállalás kiemelkedő témák lehetnek a médiában való megjelenéshez.
Egy cég számos témakörrel bekerülhet a sajtóba, ha azok relevánsak, aktuálisak és érdekesek a célközönség, valamint a média számára. Az alábbi témakörök különösen hatékonyak lehetnek a médiafigyelem felkeltésére:

Vállalati hírek és mérföldkövek
Üzleti bővülés és növekedés – Új piacokra lépés, nemzetközi terjeszkedés.
Stratégiai partnerségek és együttműködések – Fontos üzleti megállapodások, közös fejlesztések bejelentése.
Cégfelvásárlások és összeolvadások (M&A) – Befektetések, akvizíciók, tulajdonosi változások.
Pénzügyi eredmények és befektetések – Éves vagy negyedéves jelentések, sikeres tőkebevonás.

Szakértői tartalmak és véleményvezéri szerep
Thought leadership (véleményvezéri tartalmak) – A cég vezetői nyilatkozatokban osztják meg tapasztalataikat, jövőbeli kilátásaikat.
Kutatások, elemzések és tanulmányok publikálása – Piaci felmérések, iparági riportok megosztása a szakmai médiában.
Társadalmi felelősségvállalási programok (CSR) – Jótékonysági tevékenységek, közösségi kezdeményezések.

Munkahelyi díjak és elismerések – „Legjobb munkahely” típusú elismerések.
Új vezetők kinevezése – Vezetői pozíciók változása, tapasztalt szakemberek csatlakozása a csapathoz.
Munkavállalói jólét programok – Rugalmas munkavégzés, egészségügyi és oktatási támogatások.
Sajtóközlemény – még mindig működő eszköz
A sajtóközleménynek gyorsan fel kell keltenie a média figyelmét
Minden sajtóközleményt egy építőelemnek tekintünk, amely a vállalat nagyobb történetének egy új részét meséli el. Minden általunk vagy az ügyféllel közösen írt sajtóközleményhez egy személyre szabott ajánlást küldünk a legmegfelelőbb újságíróknak.
Elsősorban az Ön cégének iparági tapasztalatát kell érdekes és a szélesebb közönség számára is érdekes anyaggá alakítani. Egyszerre kell a saját, az újságíró és az olvasó nyelvén beszélni.
Ehhez értünk mi igazán.